Q/A

Hej, jag har tänkt köpa klänningar inför våren men är osäker över om jag ska satsa på långa eller korta, vad tror du? Undrar även vilka butiker du brukar handla på? Gillar din stil!!
 
Jag älskar verkligen klänningar och använder det mycket hellre än shorts så frågan var ju perfekt! I vår plus sommar tycker jag att man kan ha både långa och korta klänningar fast i olika syften och det beror ju helt på hur dom ser ut! Om man vill ha en lång passar det bra för tillfällen som middag, stand, gala om man nu ska på det, osv medans jag tycker att man kan ha korta till alla olika och till väldigt många outfits. Det är ganska svårt att förklara och kan därför visa i ett annat inlägg hur man kan kombinera både långa och korta klänningar.
 
Och jag handlar lite överallt... Finns ingen speciell butik jag handlar mina klänningar på menkan tipsa om H&Ms klänningar, stort utbud till bra priser så kika där. Och tillsist, tack!
 
 
Dresses
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0