DRÖM RESOR

 
Jag verkligen älskar att resa! Men jag är ju knappast den enda, ellerhur? Älskar att se olika miljöer, kulturer och djur. Därför tänke visa mina sex drömresor som jag vekligen absolut (!!!) skulle vilja åka till.
 
Karibien verkar verkligen helt underbart, inte sant? Stränderna och vattnet är så sjukt fint och skulle därför passa perfekt som en avkopplingsvecka att åka till med en massa sol, bad och snorkling. Jag skulle även vilja se hur det ser ut i staden trotts att jag mest vill åka dit för deras vackra miljö.
 
New York, staden som aldrig sover! New York har helt amazing shopping att erbjuda och där spelades även Gossip Girl in vilket skulle vara jätte kul att få möjlighet till att se ställerna dom spelat in på, men inte nog med det utan jag tycker även att byggnaderna och miljön är häftig.
 
Kalifornien känns som ett ställe för mig, först och främst så är det självaste USA och där tror jag att jag skulle passa in, annars verkar det vara jätte fina och mysiga hus och människorna verkar så himla softa. Annars är nog mijön ganska lik sig till här vilket jag gillar!
 
Kanada, det verkar så himla coolt där, jag vet inte så jätte mycket om det men det jag vet gillar jag absolut. Jag tror även dom har riktigt bra shopping samt att miljön verkar vara väldigt blandad och fin, men kallt! Skulle verkligen vilja besöka stället.
 
Australien, ännu ett ställe jag tror jag skulle passa i, det är iprincip alltid varmt, man har möjlighet till att surfa vilket jag skulle vilja testa, mijön verkar underbar och inte nog med det utan dom har jätte många coola djur jag skulle vilja se! Helt enkelt ett ställe jag tror att jag kommer gilla.
 
Kapstaden, södra afrika. Jag tycker att det ser ut att vara så himla vackert där och skulle vilja se någonting nytt och annorlunda.
Postat av: frida

sv: tack!

2013-01-28 @ 20:39:58
URL: http://fridafridolins.blogg.se
Postat av: LOVA

sv: eller hhuuur!!

2013-01-28 @ 22:53:35
URL: http://lova.blogg.se
Postat av: Elin

sv: eller hur, måste hitta nå snygga! :D

2013-01-29 @ 11:05:04
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Elin

sv: ah den är verkligen super :)!

2013-01-29 @ 11:05:24
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0