FREDAG

Jag är fullt medveten om att min design är sjukt ful... Men var verkligen SÅÅ trött på min förra att jag verkligen behövde göra en ny. Men denna är inte någon som ska stanna förevigt då jag själv inte är så speciellt förtjust i den. Så stå ut!
 
Annars är det fredag idag om någon har missat det! As skönt ju. Ska nog stanna inne ikväll tror jag, den här månaden är så sjukt tråkig samt att vädret inte är kul alls idag, regnar igen... Längtar verkligen till våren kommer, ligga på stranden med tanning oil (hehe ska fuska lite innan riktiga värmen kommer) samt ha på sig klänningar och shorts. Dock måste jag köpa massa nya bikinisar, Jag slängde det flesta när jag kom hit så det måste inköpas
 
Haha söta gamla bilder!
Postat av: Helena

Fin blogg! :)

2013-01-25 @ 19:46:20
URL: http://heleena.blogg.se
Postat av: Hanna

Så hemsk är inte designen :)

2013-01-26 @ 13:00:54
URL: http://www.sofaiiil.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0