19.01

Juste, jag har ju en blogg och idag är det redan juli. Tiden springer iväg läskigt snabbt. Bloggen har vart död den senaste tiden, har ingen motivation alls plus att jag har vart upptagen, inte vart hemma en sekund! Jag älskar sommar och jag älskar turist säsong. Har mestadels hängt på stranden och festat det senaste, jag vaknade imorse upp full och var det enda fram till klockan tre idag, då undrar jag lite vad det är för fel på mig. Ska kolla om jag har några roliga bilder jag kan dela med mig av, för jag skulle ju bli bättre på att ta bilder från vardagen.
 
Idag har jag bara legat i sängen hela dagen och inte kommit så mycket längre faktsikt, hade inte tänkt att göra någonting annat idag utan bara ta det lugnt (och denna gången menar jag det.)
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0