21.21

 
Jag har bestämt mig för att blogga lite när jag känner för det istället för att jag ska göra massa ovärda inlägg när jag egentligen inte vill blogga (eller har tid). Jag vet inte riktigt vad ni vill höra dock, vill ni höra mer om vardagen? Liksom om jag vart på stranden, eller varit i stan eller festat? För isånnafall så kan jag bli bättre på det. Dock kom jag just på att jag bloggar för min skull så egentligen borde det ju vara jag som bestämmer, men strunt samma!
 
Över har ni två bilder från när jag var och fikade igår tror jag att det var. Fika här är inte direkt att dricka latte utan då blir det en dink och snacks/räkor och sånt skit. Men det gillar jag. På nedre bilder så ser ni min vän som jag inte har visat tidigare tror jag, vi har känt varandra enda sen jag kom hit typ och han är jätte snäll! Han ser lite arg ut på bilden men han är söt i verkligheten! Nu blir det middag för mig och resten av kvällen hade jag tänkt att spendera här hemma, kolla på serier, blogga och käka någonting gott kanske. Hörs!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0