Livstecken

Hej, saknat mig? Min uppdatering är usel och jag är mycket väl medveten om det, men jag vill inte spendera min dag inne för att blogga, och jag vill inte göra massa ovärda när jag egentligen inte har tid för då är det istället inte så kul att läsa. Dagarna ser ungefär likadana ut varje dag, vaknar så tidigt som möjligt och springer till stranden där jag hänger hela dagen, sen åkter jag hem och gör mig iordning och sen drar jag ut. Enformigt men jätte kul.
 
Idag ligger jag död i sängen och har lust att sova. Kom hem väldigt sent igår och dom började renovera här imorse skit tidigt så sömn vart det inte så mycket av direkt. Jag tror att jag kommer ta det lugnt och stanna hemma hela dagen idag faktiskt, men jag uppretar tror. Lite livsupdate från mig tänkte jag endast, men jag lever, har kul och jag är lycklig. Kan även tillägga att jag inte kommer att sluta blogga därimot kommer uppdateringen kanske vara lite gles, men jag är här. Det var det, puss!
 
 
Postat av: vanja

haha rolig skyllt :)

2013-07-13 @ 17:15:57
URL: http://vvanja.blogg.se
Postat av: Theresia

Sv: Taaaack! :D Fin blogg!

2013-07-13 @ 17:22:26
URL: http://theresiasandahl.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0