SORRY

Hejhej och förlåt så hemskt mycket för min dåliga uppdatering. Tyvärr har jag dataförbud just nu på obestämd tid (lång historia...) och jag orkar inte göra mobilinlägg för det är så grymt oorganiserat och som jag faktiskt sa tidigare så kommer jag blogga när jag känner för det. Just nu har jag väldigt mycket att göra och jag vill göra det som gör mig lycklig för det är prio ett i livet även fast det låter själviskt, men jag mår så extremt bra just nu och då vill jag ta vara på det.

Förövrigt kan jag tillägga att jag avskyr denna app så därför kan ni hitta mig mycket enklare på Instagram där jag uppdaterar lite då och då. Jag kommer även försöka uppdatera någon gång ibland med bilder och text när jag har tid. På Instagram heter jag iallafall - amandisss. Hoppas att jag snart får tillbaka hursomhelst, puss på er!!

 


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0