BABY BOO

 
Dom senaste dagarna har jag hängt på stranden, har blivit ännu brunare och även bränt mig i ansiktet haha. Dock går det alltid över till brunt efteråt så det är bara att stå ut med det i någon dag. Igår var jag på beachparty, tyvärr är jag sämst på att ta bilder så det vart inte så många roliga från då... Det var iallafall kul där tanke på att det var väldigt olika människor, både spanjorer och turister, bra blandning helt enkelt med skön stämning!
 
Man skulle även hoppa över en eld för att få bort onda andar, så nu får vi hoppas på att det funkade. Behöver lite tur just nu. Pusspuss
Postat av: Clara

Härliga bilder!

2013-06-24 @ 23:38:23
URL: http://clararingqvist.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0