Camilla

Jag tycker att det är så himla snyggt med mönstrade kläder nu i sommar, linnen som shorts till klänningar och kjolar. Skulle gärna vilja införskaffa mig en snygg klänning eftersom att det funkar natt som dag. Man kan ju matcha det med både boots (höga som låga) eller ett par kilklackar, det tycker jag är skitsnyggt!
 
Eftersom att jag inte bor i Sverige just nu så vet jag inte riktigt vart man kan hitta dessa exakt men skulle kunna gissa att Mango, Topshop, H&M, Åhlens, Ellos, nelly.com, zara har liknande. Utomland (här i spaninen) finns det att hitta på Pull&Bear, Bershka, Primark, småbutiker, Sfera, Stradivarius osvosv. Dessa ovan hittade jag idag när jag kikade runt lite på internet och de kommer ifrån märket Camilla, dom hade så mycket fina grejer!! Kika in på hemsidan!
 
Som jag sa tidigare man kan ju matcha det med väldigt många olika skor men satte ihop ett collage med kilklackar som passar till och som jag tycker personligen är sjukt fint!
 
(Klicka på bilden för att se vart man kan köpa alla)
 
 
Här är fyra sjukt fina saker ifrån Camilla, VILL HA!!
 
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0