DAGEN//LÖRDAG

 
Sitter med en kopp kaffe i handen och har svårt att hålla ögonen öppna, funderar på att lägga mig med någon bra film eller kolla på en bra serie innan jag somnar. Mormor och morfar är här denna vecka (vet inte om jag har nämnt det) så jag umgås en hel del med dom nu innan dom hinner åka hem igen. Var tvingad till att gå upp jätte tidigt imorse och måste tyvärr göra detsamma imorgon, hatar verkligen att inte få sova ut, speciellt eftersom att jag har så svårt att somna på nätterna. Fick även en del presenter som jag kan visa någon gång när jag orkar, riktigt nice är det! Johannes fyllde även år idag så har firat honom hela dagen, känns som att den här dagen knappt existerat med tanke på hur trött jag är. Helt sick är det.
 
Hursomhelst så tycker jag att det är så extremt tråkigt att blogga just nu vilket ni kanske märker. Jag kan ju uppdatera men det är inte alls kul, tycker inte ens att det är kul att läsa andras för stunden. Super trist. Jag hoppas verkligen att motivationen kommer tillbaka snart.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0