FRÅGOR OM MIG

1. Hur gammal är du? Jag är 17 år men snart 18 (REDAN?!)

 

2. Hur gammal känner du dig? Det beror helt på situationen, ibland känner jag mig som 16/17år då jag bara struntar i allt och det finns ingen annan än jag medans jag ibland behöver bete mig som 18. Jag tror nog att jag oftast är som 17 för att jag inte riktigt vill ta ansvar, än.

 

3. Vad har du gjort i dag? Idag har jag inte gjort så mycket än, vaknat och ätit frukost. Var påväg ut för ett tag sedan tills jag såg att det hade blivit molnigt så jag väntar med att gå ut tills lite senare.

 

4. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommar, helt klart. På sommaren är man ledig samt att solen och värmen gör en mycket gladare, man sprider mer energi än många andra årstider. Det känns som att sommaren är ett helt eget år, på den ledigheten man har händer så himla mycket and there is no limits.

 

5. Är du besatt av någonting? Jag är en sån där jobbig person som har tvångstankar och tics så man kan väll säga att jag är beroende utav de sakerna jag har för mig. Sen är jag på sätt och vis besatt utav internet, mobilen, kaffe och sånt där skit.

 

6. Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag gråter nästan aldrig inför någon annan, jag tycker att det är läsigt att åka båt och tycker att det är obehagligt med hav/sjö/vatten/whatever, jag har inget som helst bollsinne.

 

7. Hur vill du tillbringa din pension? På något harmoniskt vis, göra det jag känner för och tillbringa den med min kärlek.

 

8. Har du någon gång brutit ett ben? Faktsikt inte.

 

 

9. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Jag skulle för stunden gärna vilja vara i Sverige med ett par sköna människor i solen och bara njuta av livet, ni vet sånna där enkla stunder men som ändå betyder mycket för att man har bra människor runt om kring sig? Så.

 

10. Vilket är ditt favoritgodis? Jag är ju en godisgris så det går inte att välja bara en, men jag gillar choklad och surt lite extra.

 

11. Vilken är din favoritaffär? Jag har ingen favoritaffär, jag går in på lite olika och köper det jag tycker om.

 

12. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Helt klart kvällsmänniska, bland det värsta som finns är att få behöva gå upp morgnarna och göra det man behöver göra, usch.

 

13. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? För tio år sedan var jag ynka sju år, om jag ska vara ärlig så minns jag inte så speciellt mycket men jag tror att mitt liv var ganska harmoniskt och simpelt på den tiden. Ni vet sådär när man plingar på ens kompis dörr för att fråga om den vill gå ut och leka på gården? Ungefär så var det nog. Jag hade även precis flyttat till ett nytt ställe och jag hade ganska nyss börjat i en ny skola då. Ja, livet innehöll inte så mycket problem, det största som bekymrade mig var folk som kallade mig "kortis". Tänk om det skulle vara samma nu..

 

14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Jag är usel på att ta åt mig och upskatta dom där småsakerna man får och hör lite då och då, jag tar in det, säger tack och sen har jag glömt det. Jag kom faktiskt och tänka på detta här om dagen, jag har lätt att se saker som en självklarhet helt enkelt.

 

15. Vad heter du i andra namn? Jag heter faktsikt sol, coolt va?

 

16. Vill du gifta dig? Absolut, med den personen jag verkligen älskar och på ett perfekt sätt där allt är planerat i minska detalj.

 

17. Har du, eller har haft, något smeknamn? Jag har haft många smeknamn genom tiderna, vissa mer vanliga och andra mer internt. Amandiss är nog det som är "populärast".

Postat av: Molly Bergström - MOOOLLYS.SE

Kul att läsa :D allt bra idag?

2013-06-18 @ 15:25:37
URL: http://www.mooollys.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0