nothing matters anymore

tbt
 
- Jag är inte så bra på att höra av mig till mina vänner i Sverige, men jag lovar att jag älskar er väldigt mycket iallafall.
- Jag har huvudvärk just nu, and it's killing me.
- Jag har blivit mycket mer mognare sen jag kom hit.
- På kvällarna innan jag går och lägger mig spelar jag alltid sudoku, solitaire eller candy crush, haha geek.
- Jag läser väldigt många bloggar.
- Precis när The OC blir bra slutar serien, varför gjorde dom inte den såhär bara från början?
- Godnatt
Postat av: Emelie

Umgås du med personer i din egen ålder i Spanien? Asså har du haft lätt att skaffa vänner? :)

2013-03-16 @ 16:33:34
URL: http://westin.blo.gg
Postat av: Anonym

Är det annorlunda med vänner i Sverige mot Spanien? Det verkar sjukt spännande men läskigt. Skriv gärna mer om vad du gör o sånt.

2013-03-18 @ 13:34:59

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0