22.40

 
Hej på er! Har haft en del att göra och därför har uppdateringen varit riktigt seg. Ska nu under kvällen försöka skriva lite iallafall. Idag har jag hur som helst varit på stranden och solat samt doppat fötterna (är inget fan utav att bada direkt hehe.) Det var riktigt nice och helt sjukt varmt så jag njuter.
 
Imorgon ska jag till doktorn och ta blodprover så nu får jag inte äta eller dricka fram tills efter besöket som är på morgonen. Jag har ju vänt dygnet brutalt mycket så att jag brukar somnar vid fyra och någon timme innan det brukar jag käka en smörgås och dricka kaffe eftersom att jag annars bara äter frukost och middag under dagen. Men det ska väll gå bra! Är lite nervös inför morgondagen men får såklart hoppas på det bästa. More update soon!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0