DRÖMKILLE

Igår när jag inte kunde sova så låg jag och tänkte på hur min drömkille skulle se ut och ha för peronlighet. Jag tyckte att det var lite kul och därför bestämde jag mig för att dela med mig av min defination av en perfekt kille. Självklart kan en kille se annorlunda ut för att jag ska börja gilla han, så ta det med en nypa salt och kom ihåg att detta är en DRÖMkille.
 


Till och börja med så älskar jag killar med naturligt brunt hår, han ska ha normalt lång längd och det kan gärna vara lite smålockigt (vågigt kanske är rätt ord.) Sen har jag en thing för killar med ljusa ögon såsom blåa eller ljusgröna, det är så himla snyggt och dom lyser så bra till det bruna håret. Han ska ha fylliga läppar och markerade käkben, det är så sexigt när dom "spänner" käkbenen, woaah, I just love it. Min favorit kroppsdel är helt klart ryggen så han ska väll ha ett intresse för att träna, att vara för stor tycker jag dock inte är så himla snyggt men lagom, han på bilden är ju rikshet. Han ska ha en gyllenbrun hudfärg och stora händer. Han ska gilla att klia mig på ryggen och pilla med mitt hår, gärna tills jag somnar. Jag gillar även killar som är lite "badboy", gärna lite tillbakadragen/dryg och absolut inte för på (det är det jobbigaste som finns.) Jag ska ha en känsla av att försöka jaga han för hur knäppt det än låter så tröttnar jag på killar som finns där tillgänglig från dag ett. Killen ska vara lång, som jag har sagt tidigare så tycker jag att 180 är den perfekta längen för en kille, inte för kort och inte för lång. Han måste vara bra på att kyssas och vill mer än gärna ha bra kontakt med hans familj. Eftersom att jag är ironiskt och skämtar ganska mycket så måste han ha en känsla för humor. Han ska vara självsäker och öppen (alltså inte blyg) och han ska bry sig om sitt utseende, sitt hår, sin kropp och hur han klär sig. Jag vill känna mig trygg när jag är med honom och han ska ha en ganska mörk sexig röst.
 
Jag skulle kunna skriva hur långt som helst om hur min drömkille skulle kunna vara. Men jag tror att det här räcker haha! Med klumpen i magen kan jag även tillägga att min drömkille på ett ungefär existerar, hoho.
Postat av: Westin

Åhh tack!! I love it hihi.

ASSÅ SJUKT vi har fan exakt samma smak på killar HAHAHHAHA kände igen mig på ALLT. Seriöst detdär va bara sjukt skulle lila gärna kunnat skrivit det själv! Hahaha

2013-05-31 @ 22:36:06
URL: http://westin.blo.gg
Postat av: Mel

Svar: Tack, jag tycker att många borde ta åt sig, det skulle göra det så mycket enklare att leva. Som det ser ut nu skall man inte bara må dåligt, man skall hålla inne med allt också. >.<

2013-05-31 @ 23:39:15
URL: http://kiseldioxid.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0