SPANIEN

 
Hej på er. Tänkte gå ut för att sola och bada men när jag väl var ute så var det inte lika fint väder längre så nu väntar jag med förhoppningar om att det ska bli lika fint som det var när jag vaknade imorse.
 
Igår så åkte jag till lite vänner på bortaplan för att spendera dagen där i det underbara vädret. Vi solade och badade mest, jag vart snäppet brunare vilket är nice. Under kvällen fick jag dock helt sjukt ont i huvudet och blev lite smått illamående, antar att jag hade fått solsting eller nått, jag hade nämligen ingen hatt eller keps på mig vilket var väldigt dumt gjort. Nu mår jag iallafall bra vilket är det viktigaste i nuläget antar jag. Doktorn på morgonen gick btw också bra, får provsvar i början av juni! Pussar
Postat av: Sara Whitmore

Så fint!

2013-05-25 @ 14:30:28
URL: http://sarapiper.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0