TIPSAR OM SERIER

Jag är ju en riktig serietorsk så jag tänkte dela med mig av till en början två favorit och även andra som jag gillar väldigt mycket, så here we go!!
 
 
The Vampire Diaries - Denna serie är inte en 10 poängare bara pga att huvudpersonerna är riktigt heta utan också för att det är en schysst blandning av det goda. Det handlar om Vampyrer (vilket redan är spännande nog) men också om ett tonårslivet, kärleken och familjetragedier. Jag vill inte avslöja för mycket utan tycker istället att ni ska se den själva.
 
 
Gossip Girl - Yttligare en 10 poängare. Denna serie är kärlek i en enda stor mängd, jag tror att dom allra flesta vet vad serien handlar om. Dom lever ett lyxigt liv med drama, status, kläder, kärlek mm. Den är värd att se och jag har nog aldrig hört någon ogilla gg. SESESE!
 
Andra bra serier som är värda att se är de under, gillar dom också extremt mycket men dom får ni leta reda på egen information om. Pusspuss
 
Desperate Housewifes - Supernatural - The walking dead - Pretty little liars

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0