We don't sleep when the sun goes down.

 
 
Godkväll (natt?)
Hela den här dagen har varit otroligt tråkig. Jag har inte gjort någonting speciellt på hela dagen, imorse ville jag gå ut och träna med mamma men det fick jag inte pga att jag är sjuk som jag inte ens känner. Det är ganska sjukt att jag knappt känner när jag är det längre för att jag har varit det så extremt mycket. Hur många gånger har jag inte då tränat fast jag egentligen är sjuk? Det är ju livsfarligt!
 
Well well, hade tänkt att kolla på Mama innan jag somnar, om jag nu vågar sova efter att jag har sett den dvs haha! Sen ska jag nog även uppdatera lite och om inte så gör jag det imorgon.
Postat av: B R O W N S U G A R

Vill också se den filmen men vet inte om jag vågar se den själv :O haha

2013-05-17 @ 13:45:51
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0