MÖSSA I HÖST/VINTER

 
I höst/vinter kommer jag vilja att ha en liknande mössa som den över. Egentligen en som har en as gay text på, typ DOPE (seriöst nu alltså) even though det är lite töntigt... Men enligt mig så kan en mössa gör en outfit väldigt mycket. Jag kommer även att använda min pälsmössa, men en sådan har jag redan medans en sån över äger jag inte. Det är lite roligt att skriva om det modet JAG tycker om, jag menar modet här och i Sverige är inte samma och jag har varit utan Svensk media i cirka två månader (möjligtvis tre då jag inte var så särskilt aktiv ett tag) så det ska bli intressant att se skillnad på min klädstil då jag endast influerats av spanjorer och självklart vad jag gillat innan.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0