GODMORGON

Bild från i sommras på världens bästa bror och vän. Saknar det så otroligt mycket!
 
Godmorgon (ja jag är lite efterbliven och vaknar såhär sent väldigt ofta.) Jag blir väldigt arg på mig själv när jag vaknar såhär sent men blir samtidigt världens tjurigaste om någon väcker mig... Idag borde jag egentligen gå ut och handla julklappar, inte köpt en enda och vill inte sluta i panik som jag brukar göra. Jag är så lat, bor knappt tio minuter ifrån ett stort köpcenter och kappt tio minuter ifrån själva shoppinggatan (och då pratar jag om att gå.) Jag har alltid bott en bit utanför stan men när man bor i själva stan så blir man latare än vad man innan har varit. Hade iallafall tänkt att börja göra mig iordning så jag kommer någon vart. Pussar

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0