Jag vill vara unik, jag vill att folk ska kolla på mig och tänka "wow vilket tjej", jag vill inte vara som dom flesta är.

Hej på er! Ligger just nu i sängen, legat och tänkt på mig, på livet och så i ungefär en timme nu. Jag gillar att tänka, men det kändes som att när jag låg här så blev jag en ny människa. Det är läskigt men samtidigt känns det väldigt bra. Jag blev liksom glad inombords. Jag glömmer ofta att uppskatta det jag har, så fort jag har det bra vill jag ha någonting ännu bättre. Jag känner ofta att jag vill åt personer som inte uppskattar mig lika mycket, som jag uppskattar dom. Sen kom jag på att jag faktiskt borde nöja mig med det som jag har, för det jag redan har just nu är så extremt jävla bra.
 

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0