MIN DAG + EN BRA APP.

 
Hej på er! Sitter och kollar på TV med Johannes. Dagen har varit den segaste på vädligt länge. Vaknade jätte sent idag och sen dess har jag bara suttit i soffan hela dagen med mjukiskläder på! Finns inte så mycket att göra på söndagar och hade inte bestämt att träffa någon heller. Ikväll ska jag träna lite smått och kolla klart på dom sista the walkning dead avsnitten.
 
Kan även tipsa om en super bra app jag hittat och som jag använder själv väldigt ofta. Den heter Daglig Workouts och finns att hitta på appstore. I appen kan man välja vad man vill träna och hur länge man vill. Man behöver inte göra länge alls om man inte känner för det och övningarna känns verkligen. Brukar själv köra magen och rumpan några kvällar i veckan och dessutom är den gratis!
 
http://a1.mzstatic.com/us/r1000/078/Purple/v4/15/9b/02/159b02ee-9ffa-ba51-e465-8438898f7926/mzl.ejptftcj.175x175-75.jpg

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0