WORK IT

 
Jag har alltid gillat att träna, jag mår så mycket bättre både fysiskt och psykiskt när jag gör det så därför har jag den senaste tiden börjat ta tag i träningen igen, dock inte mer än hemma övningar. Jag bor precis vid vattnet så tog mig ut idag och pw precis vid vattnet till ett utegym denna morgon, kanske inte det bästa jag någonsin gjort men det duger absolut för mig. Förut har jag alltid varit intresserad av att bli musklig men har nu ändrat mig totalt och vill bli mer slim och inte ha några stora tydliga muskler. Är faktsikt väldigt taggad även fast jag vet att lagsport alltid har varit min typ av träning, jag går ju varken i skolan eller har något jobb fram tills efter sommaren så det passar mig alldeles perfekt! Taggad till tusen ♥

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0