MIG

 
- Jag är inte riktigt den där förhållandetypen, iallafall inte tills jag har blivit äldre (?)
- Jag klarar mig inte utan mina tofflor när jag är hemma
- Jag har storlek 35 i skor
- Jag tycker inte att vita väskor är fint
- Småkryp är enligt mig det värsta som finns, det kryper i hela kroppen så fort jag är i närheten av ett (även ett långt tag efter det)
- Jag använder mig knappt av Facebook och är riktigt dålig på att uppdatera instagram.
- Varje gång jag ska lägga mig i sängen så måste jag skaka på alla sängkläder för att jag tror att det ska finnas något kryp (inte för att det någonsin har funnits det utan det är bara en wicked grej jag gör haha)
- Jag hatar bacon
- Jag kommer alltid ihåg vad jag drömmer
- Ryggmuskler är mer nice än magrutor
- Jag har aldrig smakat en bigmac (nämde jag att jag har jobbat på McDonalds?)
- Frukost är mitt favoritmål.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0