Alla ♥ Dag

 
Tycker att det är väldigt jobbigt och irriterande att alla ska klaga över alla hjärtans dag samt att man inte kan glädjas åt att andra har ett fint förhållande. Dessutom tycker jag inte att alla ska gå och gråta för att dom inte har en pojkvän utan jag tycker att man även kan dela lite extra kärlek till sina nära och kära, sin familj och vänner tex!
 
Idag har iallafall jag haft ganska fullt upp, enda sen jag vaknade imorse har jag varit ute och gjort saker samt bakat tills kvällen med mamma. Det var en riktigt mysigt och trevligt ikväll! Jag, min familj och pojken fikade och pratade i mängder fram tills han skulle åka och träna. Tycker att småsaker kan betyda så himla mycket.
 
Hade tänkt att spendera min kväll med The OC som jag har börjat titta på, den verkar ganska bra förutom att jag stör mig lite på Ryan... Han är alldeles för blyg och önskar ofta att jag kunde prata åt honom haha! Jag hoppas han ändrar sig någongång och inte är så himla tillbakadragen.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0