2012

2012
 

Tänkte lämna det sista med 2012 genom att berätta hur mitt år har varit. Mitt år har varit värdigt annorlunda från början till slut. Det finns gånger då jag brytit ihop totalt och tårarna verkligen inte kan sluta rinna och andra gånger har jag skrattat så mycket att magen gör ont samt kännt att jag älskar mitt liv. I början av året var nog mitt liv inte så speciellt kul. Jag fokuserade väldigt mycket på träningen och jobbet och slet som bara den vilket slutade med att jag vart sjuk hela tiden. Det var inte en människa som trodde på mig och när jag kände att jag behövde vara frisk så blev jag inte direkt bättre. Jag tror att många gånger när jag har varit sjuk har det berott på hur jag mår psykiskt väldigt mycket. Vid våren tog jag tag i det som jag visste fick mig att må bra istället för att göra saker som var bra för mig i framtiden. Jag började alltmer se till så att jag umgicks med folk och lugna ner jobbet och träningen. Jag hade tröttnat en del på att hela tiden drömma mardrömmar om att misslyckad och jämt och ständigt var sjukt stressad inombords. Våren var på sätt och vis en väldigt bra tid i mitt liv men samtidigt var den väldigt jobbig. Tappade aptiten för cheerleadingen och ville inte längre gå kvar men kämpade på iallafall. Sommaren började närma sig och jag träffade en kille jag senare blev tillsammans med, dock höll det inte länge alls men det var mysigt så länge det varade. Sommaren var nog den bästa tiden på det här året. Jag var rätt fri från det mesta, hade tagit ledigt från jobbet så jag kunde vara med mina vänner och göra massor av roliga saker. Självklart kan det inte gå en enda årstid utan att jag på något sätt ska brytas ner, min hund dog tex. Det var riktigt jobbigt för mig då jag haft henne i ungefär hela mitt liv och jag har alltid under min uppväxt varit som hennes lilla bebis. Sommaren förövrigt innehöll en massa festande och samtidigt njuta av ledigheten. När hösten kom så kändes det mesta okej, det var sjukt segt att börja i skolan men jag hade bestämt mig för att sluta på cheerleadingen så jag hade mycket mer tid för att göra annat i livet. I mitten av hösten, precis innan vintern så flytta vi hit. Och där började ett nytt kapitel i mitt liv. I början när jag kom hit kunde jag inte motstå all shopping och alla dessa utgångar så det mesta av min höst/vinter bestog av att njuta. Kan inte säga att det var enkelt i början då jag var väldigt ledsen över att få lämna alla vänner men ju mer tiden gick började jag trivas.
 
Jag kan ju inte ta upp exakt allting jag har gjort under året och heller inte saker som är alldeles för personliga men detta är vad mitt år har varit som i stora helheten (tröttnade lite att skriva på slutet också hehe.)
 
http://24.media.tumblr.com/cf8084710c137aee9c087f97f94dc5cd/tumblr_mfurymtahj1r2vc5mo1_500.gif

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0