THE SITTER

http://grizzlybomb.com/wp-content/uploads/2011/12/sitter-1.jpg
 
Jag måste bara tipsa om en sjukt rolig film jag har sett flera gånger nu, the sitter. Kollade på den för första gången under lovet någongång och tänkte direkt att jag ville dela med mig av en sjukt bra film! Jag skrattader verkligen mig igenom hela filmen och den lilla tjejen samt barnvaken är så sjukt sköna personer i den här filmen!
 
Den handlar iallafall om killen till höger framförallt som är barnvakt till tre barn över en dag/kväll och när han är det kommer det upp en massa saker han behöver göra och på vägen så blir det en del problem. Bör inte säga mer än så för är expert på att avslöja hela filmen då haha. Men jag råder er att kika på den här.

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0