Natasha Oakley inspo

 
Jag har verkligen fått annorlunda stil det senaste året, visserligen gillar jag det jag hade tidigare men nu är jag öppen för mer plagg och mer stilar, vilket jag verkligen älskar. Jag tycker att det är såså kul att ha olika kläder, variera osv. Dessutom slipper jag få utbrott varje gång jag ska hitta någonting att ta på mig när jag ska ut. Dock kan det ju också bero på att det är sommar och det blir enklare att hitta saker att ha, men jag gillar vekrligen att jag är mer öppen nu.
 
Det som ni ser över är så chill på en sommardag när man ska ut och käka eller gå runt på stan. Vart insirerad av Natasha Oakley när jag gjorde denna outfit. SÅSÅ SNYGGT!!!
 
 
Postat av: Solin

Det är precis likadant för mig, älskar att jag fått en bredare klädstil, tråkigt att gå runt med samma hela tiden, haha!:)

2013-07-01 @ 12:43:39
URL: http://solinj.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0