DAGEN

 
Hejsan bloggen! Förlåt för min risiga uppdatering men jag har verkligen haft fullt upp även fast jag velat blogga. Nu ikväll ska jag inte göra så mycket mer än att spendera tiden framför datan så det blir väll en hel del inlägg får man hoppas!
 
Det finns inte så mycket intressant att skriva om varken igår och idag så jag kan istället berätta om hur extremt klantig jag kan vara! Idag när vi var och handlade så sprang Johannes iväg så jag skulle då alltså springa efter honom så jag valde att springa en annan väg för att hinna före honom. När jag springer den vägen så har utgången sånna här dörrar som stängs/öppnas av sig själv ni vet? Den var hursomhelst öppen och när jag ska springa ut så springer jag rakt in i den. Jag vet inte om det är jag som har något fel i huvudet och springer rakt in i kanten eller om det är den som ständes på mig. Ont som satan gjorde det iallafall, det sjukaste ar nog att jag inte visste ifall det var jag som sprang in i den eller om det var den som stängdes, ibland när saker hastigt händer så kan jag typ glömma bort vad som egentligen hänt. Lite sjukt och väldigt jobbigt. Nu är maten klar så jag uppdaterar er senare, pusspuss!

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentera här:

RSS 2.0